Újabb szakaszba lépett a MaSzeSz VÍZÉRTÉK szemléletformáló programja
Lezárult a víz értékének társadalmi tudatosítását, a települési vízgazdálkodás és az azt kiszolgáló infrastruktúra fontosságának, láthatóságának erősítését támogató szemléletformáló, edukációs programunkat megalapozó reprezentatív, országos kutatás. Két fókuszcsoportos kvalitatív és egy 5000 fős reprezentatív online kutatás keretében felmértük a társadalom víziközmű szolgáltatással kapcsolatos tudását, véleményét, elvárásait, jövőképét.
A felmérés értékelése jelenleg szakértői csoportunk bevonásával zajlik. Az elemzésre építve készül el az a kommunikációs stratégia, melynek keretében olyan üzenettartalmak, hordozók, megvalósítási akciótervek és azokon alapuló tartalmak is összeállításra kerülnek, amik a közeljövőben a MaSzeSz, valamint az ágazat összes szereplőjének számára; hosszú távon is könnyen felhasználható, információkat, tudnivalókat, adatokat biztosítanak a fogyasztókban meglévő érdeklődés fenntartására, a tudásszomj kielégítésére.
A decemberi országos VÍZÉRTÉK konferenciánkon részletesen beszámolunk a kutatási és kommunikációs eredményeinkről.